پروردگار
من و رفیقم اقا مهدی

 

رفقا : از کنار توهینی که به امام مهربانی ها امام علی النقی الهادی شد به راحتی گذر نکنیم، این یه حرکت

اتفاقی مثل آنچه که بیان شد نبوده، مطمئنا پشت پرده های سیاسی و استراتژیک زیادی در ادامه این

ماجرا نهفته بوده که هر وقت نیاز دیده بشه اونا پخش خواهد شد. اینکه اونا بیان به مقدسات ما حمله کنند

یه دلیل بیشتر نداره، اونم به گفته مقام معظم رهبری بی حرکت موندن ما است !!! این درست نیست که

ما فقط جبهه تدافعی بگیریم و هر وقت مسئله ای شد فقط به بهترین شکل دفاع کنیم، چرا خیلی عالیه و

وحدت ما رو نشون میده اما کافی نیست.

 بیاید از این به بعد اگه 1 میلیون وبلاگ مذهبی و ارزشی وجود داره

حداقل پانصد هزار حمله و موضوعی که میشه از طریق اونا به وهابیت و یحودیت منافق ملعون حمله کرد

تو این وبلاگ ها درج بشه، ازاین طریق باید حضورپرثمرشیعه امیرالمومنین (ع) رادر تمام دنیا به نمایش بگذاریم.

خیلی ممنون میشیم اگه با قرار دادن این مطلب در وبلاگ های خودتون تاییدتون رو از این حرکت اعلام کنید.



نظرات شما عزیزان:

رایانه کمک پارس فرتاک
ساعت13:35---21 شهريور 1393
سلام دوست عزیز

وبلاگ زیبایی دارید.به من هم سر بزنید .

ما یه شرکت داریم خدمات کامپیوتری عرضه میکنیم (مشکلات نرم افزاری ,اینترنتی,بازی ,سخت افزار,شبکه و…) البته بصورت تلفنی که هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی بشه,و یه مزیت دیگه ای که داره خودتونم یاد میگیرید, وترس اینو ندارید که یه وقت فایل شخصی تون کسی ببینه.

خوشحال میشم با لینک کردن ما(به اسم رایانه کمک فرتاک) به بقیه مردم خوبمون مارو معرفی کنید.(لینک کردین خبرم کنید لینکتون کنم)

یه چیز دیگه یادم رفت لطف کنید یکی از پست های وبلاگ ما یا یکی از عکس های تبلیغاتی ما را در وبلاگ یا سایت خود به اشتراک بزارید,و به ما خبر دهید.

با سپاس فروان.

رایانه کمک فرتاک

شماره کارشناسان ما: 9099070345

http://komakrayane-fartak.mihanblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 23 تير 1398برچسب:, :: 14:39 :: نويسنده : رفیق اقا مهدی

درباره وبلاگ

من دنیا را به قلم پروردگارم می نویسم تا هیچگاه فراموش نکنم که او همه ی دنیای من است ....... یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد خطی ننویسم که آزار دهد کسی را یادم باشد که روزو روزگار خوش است یادم باشد جواب کین را با کمتر از مهر وجواب دو رنگی را باکمتر از صداقت ندهم یادم باشد باید در برابر فریادها سکوت کنم وبرای سیاهی ها نور بپاشم یادم باشد از چشمه درس خروش بگیرم وازآسمان درس پاک زیستن یادم باشد سنگ خیلی تنهاست ... یادم باشد باید با سنگ هم لطیف رفتار کنم مبادا دل تنگش بشکند ولی گویا تو یادت نبود که دلم را شکستی و... اینجا حرف های خصوصی من و رفیقم آقامهدی هست جز اون کسی از دلم خبر نداره تنها دوستی هست که هیچ وقت نمهام نذاشته
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پروردگار من و آدرس serpanty.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 406
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1




يا امام نقي (ع)

استخاره با قرآن
استخاره با قرآن

کد موس فانتزی

اوقات شرعی