عاشقانه
من و رفیقم اقا مهدی

 

پیرهن شب رو واکن ، بادکمه ی ستاره

بذار رو بوم ظلمت بارون نور بباره

بگو به هرچی سنگه قصه ی قاصدک رو

بزن رو موج رویا صنحاق صنجاقک رو

تنگ ماهو برشدار بکوب رو سنگ زمین

تاخیمه ی شبامون پر بشه از نقطه چین

بگیر مقابل ماه آیینه ی نگاتو

تو آسمون رها کن پرنده ی صداتو

تا این سکوت مرموز پر بشه از هلهله

چیکه چیکه بباره بارونی از چلچله



نظرات شما عزیزان:

چشم انتظار
ساعت17:24---30 بهمن 1393
سلام
وب خوبی دارید
موفق باشید
یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, :: 11:5 :: نويسنده : رفیق اقا مهدی

درباره وبلاگ

من دنیا را به قلم پروردگارم می نویسم تا هیچگاه فراموش نکنم که او همه ی دنیای من است ....... یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد خطی ننویسم که آزار دهد کسی را یادم باشد که روزو روزگار خوش است یادم باشد جواب کین را با کمتر از مهر وجواب دو رنگی را باکمتر از صداقت ندهم یادم باشد باید در برابر فریادها سکوت کنم وبرای سیاهی ها نور بپاشم یادم باشد از چشمه درس خروش بگیرم وازآسمان درس پاک زیستن یادم باشد سنگ خیلی تنهاست ... یادم باشد باید با سنگ هم لطیف رفتار کنم مبادا دل تنگش بشکند ولی گویا تو یادت نبود که دلم را شکستی و... اینجا حرف های خصوصی من و رفیقم آقامهدی هست جز اون کسی از دلم خبر نداره تنها دوستی هست که هیچ وقت نمهام نذاشته
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پروردگار من و آدرس serpanty.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 369
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1




يا امام نقي (ع)

استخاره با قرآن
استخاره با قرآن

کد موس فانتزی

اوقات شرعی